TRX 500 4×4 Rubicon

 

Производството на моделната гама е в Timmonsville, Южна Каролина.

КОДОВЕ И СЪКРАЩЕНИЯ ЗА МОДЕЛИ И МОДИФИКАЦИИ:

  • F: Four Wheel drive/4×4
  • T: Two Wheel drive/2×4
  • M: Manual/Механична скоростна кутия
  • E: ESP/Електрическа смяна на предавките
  • A: Auto/Автоматична трансмисия
  • S/A or S/Arm: Swingarm with Single shock/Двойна ключица с моно амортисьор
  • IRS: Independent Rear Suspension/Независимо задно окачване
  • EPS: Electronic Power Steering/Електрически сервоусилвател на волана
  • (1)  S/Arm/Двойна ключица
  • (2) S/Arm & EPS/Двойна ключица с моно амортисьор & Електрически сервоусилвател на волана
  • (5) IRS/Независимо задно окачване
  • (6)  IRS & EPS/ Независимо задно окачване & Електрически сервоусилвател на волана

Гамата на FourTrax®  Foreman®  Rubicon™  включва стандартния 4×4, вариант с електрическо превключване на скоростите (ESP), и стилната версия на Deluxe. И трите модела на Rubicon са агресивни и мощни, и при тях са използвани най-съвременните високи технологии. С независимо задно окачване (IRS), мощен 500 сс двигател и автоматична скоростна кутия с два съединителя (DCT). Моделът е насочен към клиенти, търсещи високотехнологичен, комфортен и надежден всъдеход.

ОСНОВНИ ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ

  • Автоматична трансмисия с два съединителя (DCT), с избор на режими, позволяващи по-умерен или по-агресивен стил на управлениеБлагодарение на горноразположения разпределитен вал, и полусух картер  е постигната максимална компактност и голям клиърънсПрограмируемият горивен инжекцион на Honda (PGM-FI)  осигурява отлична работа на двигателя, нисък разход и дълъг живот

    Правотоковият генератор осигурява  547 вата – достатъчно за захранване на необходимите аксесоари.

  • Системата на Honda TraxLok  предлага избор на следните режими: 2WD, 4WD и 4WD с блокиран диференциал за максимално сцепление. Бутонът
  • TraxLok Speed Override се включва когато предния диференциал е блокиран, с което се увеличават оборотите на колелата, и се облекчава “измъкването” от дълбока кал, сняг и др. тежки условия.
  • Надлъжно разположеният двигател осигурява предаването на въртящия момент директно към предните и задните колела, минимизирайки загубите от триене , осигурявайки максимална ефективност.
  • Легендарният 500 сс двигател на Honda е мощен и надежден. Електрическото превключване на скоростите  (ESP) позволява бързата и лесна смяна на предавките
  • Опцията за серво на кормилото (EPS) облекчава управлението при трудни терени
  • Ергономичната седалка е изключително удобна и комфортна, независимо от габаритите на водача. Предното и задното багажно са с товароносимост съответно 48 и 90 кг.
  • Двигателят е много добре защите с протектор по цялата му дължина

ДВИГАТЕЛ / ПРЕДАВКИ

Благодарение на горноразположения разпределитен вал, и полусух картер  е постигната максимална компактност и голям клиърънс. Програмируемият горивен инжекцион на Honda (PGM-FI)  осигурява отлична работа на двигателя, нисък разход и дълъг живот.

ШАСИ / ОКАЧВАНЕ

  • Здраво и леко шаси, с двойна ключица
  • Необслужваем кардан, директно свързан с надлъжно разположения двигател
  • Независимо двойнораменно предно окачване
  • Регулируемо натягане на амортисьорите позволяват тяхната настройка в зависимост от терена и натоварването на всъдехода
  • Предна 190 мм двойно дискова хидравлична спирачка, и задна 170 мм хидравлична дискова спирачка осигуряват бързо спиране.
  • Предните стоманени рол-бари са подготвени за монтаж на лебедка

ДВИГАТЕЛ

  • Тип: 4-тактов,475 cc, течностно охлаждане OHV, 1-цилиндров, надлъжно разположен
  • Диаметър и ход на буталото: 92 мм  x 71.5 мм
  • Степен на сгъстяване: 9.5:1
  • Подаване на гориво: Програмируем горивен инжекцион (PGM-FI)
  • Запалване: Изцяло транзисторно, с електронно предварение
  • Стартер: Електрически, с допълнителна бобина

ЗАДВИЖВАНЕ

  • Съединител: Автоматичен
  • Трансмисия:  Автоматична петстепенна DCT с реверс и бързи/бавни
  • Предавка: Директна предна и задна с кардан, TraxLok® блокиращ диференциал

РАЗМЕРИ

  • Широчина: 1200 мм
  • Дължина: 2115 мм
  • Височина: 1300 мм
  • Височина на седалката: 920 мм
  • Междуосие: 1290 мм
  • Радиус на завой: 3,5 м
  • Клиърънс: 240 мм

МАСИ И ТЕГЛА

  • Теглене на ремарке: с обща маса до 640 кг
  • Товароносимост: 32 кг. предно багажно, 64.4 кг задно
  • Резервоар гориво: 18 л, , вкл. 6 л резерва
  • Сухо тегло: 341 кг/349 кг/ 346 кг

ОКАЧВАНЕ

  • Предно: Независимо, с двойна ключица; 19 см. ход
  • Задно: Независимо, двураменно, 22 см. ход

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • Отпред: двойнодискова хидравлична, 190 мм
  • Отзад: единичен хидравличен диск, 170 мм

ГУМИ

  • Предни: 25 x 8-12
  • Задни: 25 x 10-12

 

ИНСТРУМЕНТАЛНО ТАБЛО, СВЕТЛИНИ:

  • Помощент фар над таблото – 50 Вт,  работи независимо от фаровете.
  • Мултифункционалното LED табло представя цялата необходима информация, включително и сервизните напомняния.

ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА

  • Правотоков генератор,  547 Вт – достатъчно за захранване на необходимите аксесоари.
  • Издържлива и мощна акумулаторната батерия Yuasa GYZ16H

TRX500FM1

20 799 лв.

Цена с вкл. ДДС

TRX500FM2

21 799 лв.

Цена с вкл. ДДС

TRX500FM6

22 699 лв.

Цена с вкл. ДДС

TRX500FA6

23 499 лв.

Цена с вкл. ДДС

TRX500FE2

23 599 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

X