модели / TRX 420
TRX 420 FourTrax Rancher 4×4 Automatic DCT IRS / 4×4 Automatic DCT IRS с EPS
Новият FourTrax® Rancher® е с независимо задно окачване, автоматична скоростна кутия с два съединителя(DCT), и опция електрически сервоусилвател на кормилото (EPS).
Моделът е насочен към клиенти, търсещи високотехнологичен, комфортен и надежден всъдеход, 4×4, с автоматична DCT и независимо задно окачване IRS, и възможност за опция електрическото превключване на скоростите (ESP). Автоматичната скоростна кутия с два съединителя (DCT) автоматично избира оптималната предавка (по-агресивна или умерена), в зависимост от комбинацията от скоростта на ATV-то, подадената газ, и оборотите на двигателя. Въпреки автоматично избрания режим водачите могат да използват системата ESP на Honda за бързо и лесно превключване. 5-степенната трансмисия e с реверс, която е с първа предавка с изключително ниско предавателно отношение, необходимо за теглене на товари през тежки терени.
Произведено в Timmonsville, Южна Каролина.
ЦЕНА TRX 420
17 999 лв.
Цена с вкл. ДДС
Основни технически параметри
Системата Honda TraxLok 2WD/4WD предлага два режима: 2WD и 4WD с TraxLok. Надлъжно разположеният двигател осигурява предаването на въртящия момент директно към предните и задните колела, минимизирайки загубите от триене, осигурявайки максимална ефективност.
Системата Honda TraxLok 2WD/4WD предлага два режима: 2WD и 4WD с TraxLok. Надлъжно разположеният двигател осигурява предаването на въртящия момент директно към предните и задните колела, минимизирайки загубите от триене, осигурявайки максимална ефективност.
Ергономичната седалка е изключително удобна и комфортна, независимо от габаритите и стойката на водача. Предимство е и усиленият теглич, позволяващ Вашия TRX да тегли ремарке с тегло до 410 кг. Благодарение на горно разположения разпределитен вал и полусухия картер са постигнати максимална компактност и голям клиърънс. Програмируемият горивен инжекцион на Honda (PGM-FI) осигурява отлична работа на двигателя, нисък разход и дълъг живот.
Общият капак за резервоара и страниците се сваля бързо и лесно (без специализирани инструменти), и дава необходимия достъп за ремонтни операции. Мултифункционалния LCD дисплей представя цялата необходима информация, включително и сервизните напомняния.
Акумулаторната батерия Yuasa GYZ16H е мощна и издръжлива, и осигурява необходимото захранване на консуматорите (вкл. допълнително монтираните аксесоари). Здрав и надежден усилен автоматичен съединител, за да издържа големи натоварвания при теглене на товар при ниски обороти. Изборът на режими на програмируемия горивен инжекцион PGM-FI дава възможност за плавна промяна на въртящия момент, и бързо реагиране при подаване на газта, както и нисък разход на гориво и удължен пробег с един резервоар. Благодарение на системата TraxLok 2WD/4WD с лостчето на лявата ръкохватка бързо и лесно се превключва от 2WD на 4WD при необходимост.
КОДОВЕ И СЪКРАЩЕНИЯ ЗА МОДЕЛИ И МОДИФИКАЦИИ:
- F: Four Wheel drive/4×4
- T: Two Wheel drive/2×4
- M: Manual/Механична скоростна кутия
- E: ESP/Електрическа смяна на предавките
- A: Auto/Автоматична трансмисия
- S/A or S/Arm: Swingarm with Single shock/Двойна ключица с моно амортисьор
- IRS: Independent Rear Suspension/Независимо задно окачване
- EPS: Electronic Power Steering/Електрически сервоусилвател на волана
- (1) S/Arm/Двойна ключица
- (2) S/Arm & EPS/Двойна ключица с моно амортисьор & Електрически сервоусилвател на волана
- (5) IRS/Независимо задно окачване
- (6) IRS & EPS/ Независимо задно окачване & Електрически сервоусилвател на волана
Ауспуховата система е от неръждаема стомана, с допълнителен необслужваем искрогасител USDA за по-дълъг живот, и за по-тиха работа на двигателя. Триточковият монтаж на електрическата сервосистема EPS прави кормилния механизъм здрав и надежден, а управлението: леко, дори и при много кален терен или в дълбок сняг.
Стикерите и покритието на боята са устойчиви не само на атмосферните влияния, но и на продуктите, използвани в селското стопанство и фермерския бит.
ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГАТЕЛ
- Тип: Едноцилиндров, четиритактов, 420cc OHV, надлъжно разположен
- Диаметър и ход на буталото: 86.5mm x 71.5mm
- Степен на сгъстяване: 9.9:1
- Подаване на гориво: Програмируем горивен инжекцион (PGM-FI)
- Запалване: Изцяло транзисторно, с електронно предварение
- Стартер: Електрически, с допълнителна бобина
ТРАНСМИСИЯ
- Съединител: Автоматичен
- Трансмисия: Автоматична петстепенна DCT кутия с реверс
- Предавка: Директна предна и задна с кардан TraxLok®
РАЗМЕРИ И МАСИ
- Широчина: 1204 мм
- Дължина: 2150 мм
- Височина: 1190 мм
- Височина на седалката: 886 мм
- Междуосие: 1293 мм
- Радиус на завой: 3,5 м
ГУМИ
- Предни: 24 x 8-12
- Задни: 24 x 10-11
СПИРАЧНА СИСТЕМА
- Отпред: Двоен хидравличен диск 190 mm
- Отзад: Единичен хидравличен диск 170 mm
ОКАЧВАНЕ
- Предно: Независимо, с двойна ключица, с 19 см ход. Задно: Независимо, двураменно, с 22 см. ход Новото окачване осигурява мека и комфортна возия, а предното и задно багажно са усилени, с възможност за закрепване на различни по обем и тегло товари.
ИНСТРУМЕНТАЛНО ТАБЛО, СВЕТЛИНИ
- Двойните фарове са по 35 вата, и осигуряват необходимата светлина за пътуване и логистични дейности дори и през тъмна нощ.
ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА
- Правотоковият генератор осигурява 450 вата – достатъчно за захранване на необходимите аксесоари.
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно
За управлението се изисква правоспособност за управление на моторно превозно категория А*.
* Закон за движение по пътищата
Чл. 151 т.4. двадесет и четири години – за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години – ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от
не по-малко от две години;