TRX 420 FourTrax Rancher 4×4 Automatic DCT IRS / 4×4 Automatic DCT IRS с EPS

 

Производството на моделната гама е в Timmonsville, Южна Каролина.

КОДОВЕ И СЪКРАЩЕНИЯ ЗА МОДЕЛИ И МОДИФИКАЦИИ:

  • F: Four Wheel drive/4×4
  • T: Two Wheel drive/2×4
  • M: Manual/Механична скоростна кутия
  • E: ESP/Електрическа смяна на предавките
  • A: Auto/Автоматична трансмисия
  • S/A or S/Arm: Swingarm with Single shock/Двойна ключица с моно амортисьор
  • IRS: Independent Rear Suspension/Независимо задно окачване
  • EPS: Electronic Power Steering/Електрически сервоусилвател на волана
  • (1)  S/Arm/Двойна ключица
  • (2) S/Arm & EPS/Двойна ключица с моно амортисьор & Електрически сервоусилвател на волана
  • (5) IRS/Независимо задно окачване
  • (6)  IRS & EPS/ Независимо задно окачване & Електрически сервоусилвател на волана

Новият FourTrax®  Rancher®  е с независимо задно окачване, автоматична скоростна кутия с два съединителя(DCT), и опция  електрически сервоусилвател на кормилото (EPS). Моделът е насочен към клиенти, търсещи високотехнологичен, комфортен и надежден всъдеход, 4×4, с автоматична DCT и  независимо задно окачване IRS, и възможност за опция електрическото превключване на скоростите  (ESP). Автоматичната скоростна кутия с два съединителя (DCT) автоматично избира оптималната предавка (по-агресивна или умерена), в зависимост от комбинацията от скоростта на ATV-то, подадената газ, и оборотите на двигателя.  Въпреки автоматично избрания режим водачите могат да използват системата ESP на Honda за бързо и лесно превключване. 5-степенната трансмисия e с реверс, която е с първа предавка с изключително ниско предавателно отношение, необходимо за теглене на товари през тежки терени.

Системата Honda TraxLok 2WD/4WD предлага два режима: 2WD и 4WD с TraxLok. Надлъжно разположеният двигател осигурява предаването на въртящия момент директно към предните и задните колела, минимизирайки загубите от триене, осигурявайки максимална ефективност. Предните и задните амортисьори са с възможност за предварителна настройка, за да се да се оптимизира окачването в зависимост от пътната настилка и натоварването на всъдехода. Опцията за серво на кормилото (EPS) облекчава управлението при трудни терени, а независимото задно окачване (IRS) увеличава с 5,6 см. хода в сравнение с предишния модел. Ергономичната седалка е изключително удобна и комфортна, независимо от габаритите и стойката на водача. Предимство е и усиленият теглич, позволяващ Вашия TRX да тегли ремарке с тегло до 410 кг. Благодарение на горно разположения разпределитен вал и полусухия картер  са постигнати максимална компактност и голям клиърънс. Програмируемият горивен инжекцион на Honda (PGM-FI)  осигурява отлична работа на двигателя, нисък разход и дълъг живот.

Общият капак за резервоара и страниците се сваля бързо и лесно (без специализирани инструменти), и дава необходимия достъп за ремонтни операции. Мултифункционалния LCD дисплей представя цялата необходима информация, включително и сервизните напомняния.

Акумулаторната батерия Yuasa GYZ16H е мощна и издръжлива, и осигурява необходимото захранване на консуматорите (вкл. допълнително монтираните аксесоари). Здрав и надежден усилен автоматичен съединител, за да издържа големи натоварвания при теглене на товар при ниски обороти. Изборът на режими на програмируемия горивен инжекцион PGM-FI дава възможност за плавна промяна на въртящия момент, и бързо реагиране при подаване на газта, както и нисък разход на гориво и удължен пробег с един резервоар. Благодарение на системата TraxLok 2WD/4WD с лостчето на лявата ръкохватка бързо и лесно се превключва от 2WD на 4WD при необходимост.

Ауспуховата система е от неръждаема стомана, с допълнителен необслужваем искрогасител USDA за по-дълъг живот, и за по-тиха работа на двигателя. Триточковият монтаж на електрическата сервосистема EPS прави кормилния механизъм здрав и надежден, а управлението: леко, дори и при много кален терен или в дълбок сняг.

Стикерите и покритието на боята са устойчиви не само на атмосферните влияния, но и на продуктите, използвани в селското стопанство и фермерския бит.

ДВИГАТЕЛ

  • Тип: Едноцилиндров, четиритактов, 420cc  OHV, надлъжно разположен
  • Диаметър и ход на буталото: 86.5mm  x 71.5mm
  • Степен на сгъстяване: 9.9:1
  • Подаване на гориво: Програмируем горивен инжекцион (PGM-FI)
  • Запалване: Изцяло транзисторно, с електронно предварение
  • Стартер: Електрически, с допълнителна бобина

ЗАДВИЖВАНЕ

  • Съединител: Автоматичен
  • Трансмисия:  Автоматична петстепенна DCT кутия с реверс
  • Предавка: Директна предна и задна с кардан TraxLok®

РАЗМЕРИ

  • Широчина: 1204 мм
  • Дължина: 2150 мм
  • Височина: 1190 мм
  • Височина на седалката: 886 мм
  • Междуосие: 1293 мм
  • Радиус на завой: 3,5 м

МАСИ И ТЕГЛА

  • Теглене на ремарке: с обща маса до 410 кг
  • Товароносимост: 32 кг предно багажно, 65 кг задно
  • Резервоар гориво: 18 литра, включително 6 литра резерва
  • Сухо тегло: 325 кг/332 кг

ОКАЧВАНЕ

  • Предно: Независимо, с двойна ключица, с 19 см ход. Задно: Независимо, двураменно, с 22 см. ход Новото окачване осигурява мека и комфортна возия, а предното и задно багажно са усилени, с възможност за закрепване на различни по обем и тегло товари.

СПИРАЧНА СИСТЕМА

  • Отпред: Двоен хидравличен диск 190 mm
  • Отзад: Единичен хидравличен диск 170 mm

ГУМИ

  • Предни: 24 x 8-12
  • Задни: 24 x 10-11

ИНСТРУМЕНТАЛНО ТАБЛО, СВЕТЛИНИ:

  • Двойните фарове са по 35 вата, и осигуряват необходимата светлина за пътуване и логистични дейности дори и през тъмна нощ.

ЕЛЕКТРИЧЕСКА СИСТЕМА

  • Правотоковият генератор осигурява  450 вата – достатъчно за захранване на необходимите аксесоари.

TRX420FA6

17 999 лв.

Цена с вкл. ДДС

ГАРАНЦИЯ

2 години

X